Bio2You krem przeciwzmarszczkowy na noc

Hejka! 

Dzisiaj mam dla was recenzję kremu do twarzy na noc marki Bio2You, wspomniałam o nim w Denku #1 tutajJeśli jesteście ciekawi to zapraszam do przeczytania postu. 


Firma Bio2You powstała w 2015roku z myślą o produkcji naturalnych kosmetyków i nie tylko kosmetyków. Ich produkty głównie oparte są na rokitniku. Jest to składnik, który posiada właściwości przeciwstarzeniowe, poprawiające mikrokrążenie, regenerujące, nawilżające i chroniące przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Bardzo podoba mi się ideologia tej firmy to to wszystko razem wzięte skłoniło mnie do zakupu kremu Anti-ageing Night Cream z kwasem hilauronowym. 

Skład 
Jak już wspomniała m wcześniej wszystkie produkty tej firmy zawierają rokitnik i w tym wypadku jest nie inaczej. Ponadto znajdziemy w nim kwas hialuronowy, aloes, witaminę E, masło shea, dziką różę, żeń-szeń i roślinną glicerynę.  Jak zapewne widać skład jest bardzo bogaty i zaintrygował mnie od razu. 

Konsystencja i zapach
Krem ma bardzo fajną konsystencję, nie jest za ciężki, ale też nie jest to lekki krem. Na pewno czuć że nałożyliśmy treściwy krem na twarz, przy czym nie pozostawia on tłustego filmu i dosyć szybko się wchłania.


Pozostawia uczucie nawilżenia i nawodnienia skóry, które utrzymuje się całą noc, dzięki czemu budzimy się z gładką i nawilżoną buzią. Zapach jest lekki i przyjemny, raczej nie przypoina mi żadnego innego kosmetyku.

Moja opinia
Po pierwsze tak jak wspominałam jest to lekki krem, się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, ale rano budzimy się z miękką, nawilżoną i jędrną skórą. Podoba mi się opakowanie typu air-less dzięki czemu jest bardziej higieniczne. Ponadto posiada wygodną pompkę co ułatwia dokładne dozowanie produktu. Bardzo polubiłam się z tym kremem i gdybym miała go ocenić to myśle, że dostałby u mnie 9/10. Objęłam jeden punkt za cenę i dostępność bo kupimy go tylko onlin za około 130zł. Mimo to napewno do niego wrócę bo jest to najlepszy krem na noc jaki do tej pory stosowałam. Dzięki niemu zainteresowałam się marką Bio2You i z ciekawością sprawdzę ich inne produkty. 

Dajcie znać czy znacie tą firmę i czy również przypadła wam do gustu.

Buziaki 

Komentarze

  1. Jestem ciekawa jak ten krem spisałby się na mojej buźce :) super recenzja! Zostawiam obserwację i serdecznie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Foreo Luna szczoteczka do twarzy-Moja Recenzja

Power of minerals- Krem pod oczy L'ORIENT

Tonik Benton Aloe BHA Skin Toner, czyli mój niezbędnik!